لپ تاپ استوک در حد نو و لپ تاپ hp zbook

کرومبوکهای شرکت سامسونگ برای کابران کم مصرف و سبک ساخته شده اما ظاهر زیبا و سخت افزاری قابل قبول را به آنها ارائه میدهد و نسل چهارم نیز از این قاعده مستثنی نیست. تنها نکتهی منفی این لپ تاپ را میتوان نمایشگر آن دانست که میتوانست بسیار بهتر باشد اما در مجموع ، این محصول شما را راضی خواهد کرد. یکی از بهترین مواردی که در این رنج قیمتی میتوانید تهیه کنید.لپ تاپ استوک در حد نو در بسیاری از فروشگاهها ، این محصول زیر ۲۰۰ دلار قیمت گذاری شده که بسیار فوقالعاده است و نسبت به سخت افزاری که در آن تعبیه شده است ،رقم کمی به نظر میرسد. از ویژگیهای جذاب این لپ تاپ میتوان به وبکم با کیفیت ، درگاه microSD و دو درگاه USB C اشاره کرد. و در نهایت لپ تاپ ارزان قیمت شرکت ایسوس نیز میتواند گزینهای مناسب برای طرفداران این رنج قیمتی باشد. این لبتاپ ضد آب و ضد ضربه ساخته شده است که از ویژگیهای مثبت آن به شمار میرود. کیبورد این محصول حس رضایتبخشی را به کاربران میدهد و عمر باتری ۱۰ ساعته نیز جذاب به نظر میرسد. با این حال بسیاری از افراد ممکن است که طراحی این محصول را نپسندند.

  • ظرفیت حافظه RAM: هشت گیگابایت
  • کارت گرافیک: Intel Iris Plus Graphics 645
  • توصیحات حافظه داخلی
  • دارای دو پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0 و USB Type-C

نوع پردازندههای موجود در این مدل استوک لنوو از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات intel و AMD است. اما کارت گرافیکی این محصول چندان اختصاصی نیست. البته با کمک پردازنده اصلی قدرت اجرای برنامههای گرافیکی سبک و بازیهای ساده را دارد. بهرهمندی از ماژول حسگر اثر انگشت، ماژول TPM و dTPM نیز دیگر از دیگر امتیازهای این سری لپ تاپها هستند که میزان امنیت آنها را بسیار بالا میبرند. دیگر ویژگی تاپهای سری T داشتن صفحه نمایش IPS تکنولوژی و ۱۳ الی ۱۵اینحی، وزن کم، بدنه مقاوم کربنی و نبود درایو نوری داخلی، باتری پرقدرت با ظرفیت بالا، کیبورد ضد نشت مایعات میباشد. لپ تاپهای استوک لنوو سری L یکی دیگر از مدلهای برند استوک لنوو هستند که علیرغم داشتن قسمت مناسب و اقتصادی دارای وزن کم و قابلیت جا به جایی آسان میباشند. این سری نیز همچون سایر مدلها دارای نمایشگر مات 13 الی 15 اینچی بوده و مجهز به کیبورد با دکمههای مقعر و ضد نشت مایعات میباشد. پردازنده های اصلی و گرافیکی مورد استفاده در سیستم این مدل، از انواع قدرتمند شرکتهای اینتل و AMD بوده و از نظر گرافیک و پردازش قادر پاسخگویی نیازهای شخصی، تجاری، حسابداری و دانشجویی هستند.

  • باتری با شارژ دهی بالا
  • کارت گرافیک: RTX 3070 8GB DDR6 85W
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگا بایت
  • پردازنده گرافیکی :Intel Iris Xe
  • سیستم عامل: Ubuntu Linux
  • بسیار نازک
  • شروع کننده موضوع soheyl14

صفحه کلید: داشتن نور پس زمینه و با صفحه کلید عددی برای دانشجویان حسابداری مهم می باشد.لپ تاپ hp zbook پردازنده مرکزی: داشتن حداقل CPU Core i3 و بالاتر انتخابی مطلوب خواهد بود. حافظه رم: در صورتی که حافظه رم دارای فضای ۸ گیگابایت و بیشتر باشد برای دانشجویان حسابداری مناسب است. حافظه داخلی: داشتن هاردی با حداقل ۵۱۲ گیگابایت و بالاتر که بهتر است از نوع SSD باشد، از انتخاب های خوب برای دانشجویان حسابداری می باشد. می توان این لپ تاپ را یکی از محصولات قدرتمند سری UX ایسوس معرفی نمود که علاوه برای طراحی زیبا و ظرافتی که دارد وزنی سبک هم خواهد داشت. این لپ تاپ وزن پایینی در حدود ۱٫۳ کیلوگرم دارد که می تواند برای یک حسابدار انتخاب خوبی محسوب گردد. نمایشگر این دستگاه ۱۴ اینچی بوده و کار با آن راحت خواهد بود. شاید تنها مشکل آن را نداشتن صفحه کلید عددی مخصوص دانست که با مشخصات خوب و نور پس زمینه ای که دارد این مورد را می توان نادیده گرفت.

  • مدل پردازنده
  • OptiPlex: کامپیوترهای دسکتاپ اداری
  • ۸ گیگابایت رم
  • کنسول بازی و تجهیزات همه کالاها
  • رم: Up to 32GB
  • کیبورد جدید عالی است
  • ساختاری مقاوم و بادوام

اگر با نصب درایور همچنان شما قادر به دیدن هیچ شبکه وایفا نبودید نیاز به بررسی بیشتر دارید. در برخی موارد ممکن است این سخت افزار از بایوس غیر فعال شده باشد. برای فعال سازی کافی است وارد بایوس شوید و تنظیمات بایوس را ریستارت کنید. اگر با همه موارد فوق قادر به استفاده از وایفا نشدید لازم است سخت افزاری چک شود. معمولا ماژول وایفا قعطه ای کوچک و در پشت لپ تاپ قرار دارد. شما می توانید با بازکردن لپ تاپ و بررسی وجود یا عدم وجود آن قطعه نیز تست وایفا را کامل کنید. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! بلوتوث یکی از ابزار های ارتباطی بین دستگاه های الکترونیکی است. با وجود وایفا دیگر استفاده اندکی دارد. کاربرد های آن کم شده است. اما هنوز هستند کسانی که از این ابزار استفاده می کنند.برای تست سلامت بلوتوث ابتدا اطمینان حاصل کنید که درایو بلوتوث دستگاه نصب باشد. در صورت نصب بودن باید آیکن آبی رنگ بلوتوث را در بخش Notification ببنید.

مجموعه Chromebook لنوو شامل مدل های ارزان قیمت IdeaPad و همچنین کروم بوک های گران قیمت با مارک ThinkPad برای استفاده در مشاغل و مدارس است. علاوه بر لپ تاپهای ThinkPad و IdeaPad، سیستم های ترکیبی Lenovo نیز وجود دارند که میتوانند به عنوان لپ تاپ و تبلت عمل کنند. لپ تاپهای سری Yoga و Flex از جمله لپتاپهای هیبریدی لنوو هستند. لپ تاپهای مدل یوگا می توانند به چهار جهت مختلف بچرخند. این لپ تاپها یک حالت لپ تاپ معمولی، یک حالت ایستاده برای تماشای فیلم، یک حالت فوق العاده برای بازی و یک حالت تبلت نیز برای خواندن و مطالعه کردن دارند. به واسطه لولای تعبیه شده در این مدل، صفحه نمایش 360 درجه قابلیت چرخش دارد. سری Flex نیز ویژگیهایی مشابه مدل یوگا را دارند اما ارزانتر هستند. کمپانی لنوو برای همراهی با محبوبیت روزافزون بازی های رایانه ای، در سال 2017 سری Legion را معرفی کرد. لپ تاپ های Legion را با صفحه نمایش 15 و 17 اینچی ارائه میشود و ویژگیهای منحصر به فردی برای انجام بازیهای روز دنیا دارد.

لپ تاپ گیمینگ چیست ؟ ، امروزه کامپیوترها پیشرفت های زیادی کرده اند، به گونه ای که برای انجام هر کاری کامپیوتر مخصوص آن طراحی شده است. امروزه مردم کمتر از کامپیوتر های شخصی استفاده می کنند و بیشتر تمایل به استفاده از لپ تاپ ها دارند؛ به همین علت لپ تاپ گیمینگ نیز وارد بازار شده است. عده ای هم بر این باورند که خرید یک لپ تاپ گیمینگ حتی برای اشخاصی که اصلا به بازی های کامپیوتری علاقه ندارند هم تا حدودی مفید و کار آمد است. در ادامه این مطلب به دلیل این موضوع و همین طور به معرفی بهترین و کامل ترین لپ تاپ های گیمینگ اشاره خواهیم کرد.لپ تاپ dell latitude چرا لپ تاپ گیمینگ ؟ لپ تاپ گیمینگ بدون شک برای افراد علاقه مند به بازی های کامپیوتری، بهترین گزینه است. این افراد قادر هستند لپ تاپ مناسب خود را با توجه به نیاز و قدرت مالی خود انتخاب و تهیه کنند.

این برند یک سیستم پشتیبانی مشتری شامل: گفتگوی زنده، تماس تلفنی، ایمیل و… را به مشتریان ارائه میدهد. قیمت لپ تاپ ایسر معمولا در ردهی میانی و مناسب قرار دارد و محصولات دیگری همچون تبلت و هارد دیسک نیز تولید میکند. میدانیم که هیچ نوع لپ تاپ خاصی وجود ندارد، اما فروشندگان بهطور کلی دستههایی را برای مصرف کنندگان در نظر میگیرند تا به آنها در زمینه پیدا کردن محصول مناسب خود کمک کرده باشند. با توجه به شغل و پروژه هر فرد لپ تاپهای مختلف میتوانند کاربرد متفاوتی داشته باشند. به طور مثال نمیتوان با لپ تاپ اداری، ویدیو تدوین کرد زیرا CPU و GPU آن قدرت اجرای برنامه سنگین تدوین را ندارد. انتخاب بهترین لپ تاپ برای بازی، بسیار پیچیده است. لپ تاپ مناسب گرافیست میبایست به اندازه کافی قدرتمند باشد که سختترین برنامه های طراحی گرافیک را اجرا کند. مهم نیست که شما یک طراح گرافیک حرفهای، مبتدی یا دانشجو هستید بهترین لپ تاپ برای شما لپ تاپی است که پردازشگر قدرتمند، صفحه نمایش درخشان و قابلیت حمل را داشته باشد.

از امکانات این لپتاپ اقتصادی لنوو میتوان به پردازندهی نسل دهم Core i3 اینتل از سری G، هشت گیگابایت رم، حافظهی هیبریدی یک ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت SSD و نمایشگر مات ۱۵٫۶ اینچ FHD اشاره کرد. وجود دو درگاه USB 3.0، جک هدفون یا میکروفون و وزن ۱٫۸۵ کیلوگرمی آنرا نیز میتوان مدنظر قرار داد. بازهی قیمتی ۱۵ میلیون تومان دراختیار لپتاپهایی با پردازندهی نسل یازدهمی Core i3 اینتل و نسل چهار و پنج رایزن AMD قرار دارد که میتوانند همراه مناسبی در کل دوران تحصیل یک دانشجو باشند. «تینک بوک 15 لنوو» کاملترین لپ تاپ در بازهی ۱۵ میلیون تومان محسوب میشود. لپتاپ «اچپی مدل EF2126WM-A» یکی از قدرتمندترین و زیباترین لپتاپهای اقتصادی بازار است که میتوان در پردازشهای نسبتاً سنگین نیز روی آن حساب کرد؛ البته باید توجه کنید که این دستگاه همچنان فاقد گرافیک مجزا است. ترکیب تراشهی قدرتمند Ryzen5 5500U ایامدی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظهی SSD در این لپتاپ HP، سرعت بسیار بالا و عملکرد خوبی را دراختیار کاربران قرار میدهد.

  • صفحه نمایش: 1920*1080
  • مرتب سازی بر اساس هزینه: زیاد به کم
  • HP ZBOOK 17 G5
  • اتصالات: دو درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB Type C
  • مادربرد لپ تاپ
  • لپ تاپ صنعتی
  • مرتب سازی بر اساس محبوبیت
  • لپ تاپ گیمینگ Lenovo Y700

لپ تاپ های تولیدی شرکت لنوو که از سخت افزارهای گوناگونی بهره می برند،قیمت لپ تاپ دست دوم asus برای انواع مختلف کاربری ها نظیر خانگی، گیمینگ، حرفه ای، اداری و غیره مناسب خواهند بود. پردازنده، تعداد هسته ها و ترد ها و فرکانس پایه آن، تعیین کننده قدرت پردازشی لپ تاپ هستند. لپ تاب های خانگی و دانشجویی، اکثراً تعداد هسته ها و ترد های کمتری نسبت به مدل های حرفه ای دارند که جوابگوی کارهای سبک و روزمره خواهند بود. در مقابل، لپ تاپ های گیمینگ و مهندسی، نیاز به CPU های قدرتمند دارد که تعداد هسته ها و ترد های آنها بالا می باشد تا قدرت پردازشی بیشتری ارائه دهند تا جوابگوی نیاز های حرفه ای باشند. حافظه رم، چه تأثیری بر عملکرد لپ تاپ دارد ؟ لپ تاپ های مختلف لنوو که برای انواع کاربری ها مناسب هستند، ظرفیت های مختلفی از نظر مقدار حافظه رم دارند. برای استفاده های ساده و معمولی، حافظه رم با ظرفیت ۴ تا ۸ گیگابایت، مناسب خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد